Piffa burkar

 
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
I förra inlägget kan ni i presenten skymta burken med äppelmos som jag piffade till lite. Tyvärr missade jag att fota enbart den. Men här kan ni se en närmare titt på vad jag använde.
 
Jag har sådan tur att på vägen mellan jobbet och tunnelbanestationen ligger en tygbutik. Jag tänkte att om jag har tur så kan jag hitta några billiga stuvbitar att köpa. Bättre upp! De hade en hel vägg med tyger som bara kostade 50 kr per meter. Rea! Helt plötslig blev det nästan svårt att välja. Till slut bestämde jag mig för de här två och ett sött resårband. Svårare än så behöver det faktiskt inte vara. Hade jag haft en symaskin så kanske jag hade sytt kanterna, men det blev kanonfint ändå!

Postat av: sophie coper

Hej!
Delta gärna i veckans awesome på min blogg :)

Kram<3

2012-09-24 @ 22:22:24
http://sophiecoper.blogg.se/
Postat av: Anna . P

Ett alldeles lagom pyssel :-)
Fina tyger!

Svar: Verkligen! :)
Anna

2012-09-25 @ 09:37:23

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: