Nytt på jobbet

 
Utrustning: iPhone 4
 
Några jobbrelaterade bilder från de senaste dagarna. Igår var jag och en kollega på kurs i gemmologi som sagt. Det var mest teori men väldigt intressant. Och framför allt kul att träffa lite nytt folk från branschen. Det ser jag fram emot att göra fler gånger. Idag fick jag några nya verktyg som jag saknat ett tag. Små men ack så nödvändiga.
 
Ikväll blir det hem och städa. I morgon anländer mina föräldrar och stannar hela helgen :)

Postat av: mamma

Äsch, det är nog inte så farligt :)

2012-09-27 @ 17:14:02
Postat av: Anna . P

Mysigt med besök i helgen! Själv börjar jag ju min tid som gräsänka nu... Inte lika mysig! ;-)

Kan vi inte bada bubbel snart??? :-D Skulle va skoj om vi kunde köra en par-kväll nångång med bubbelbad! Tycker jag iaf... ;-) En söndagsaktivitet kanske? Lite brunch i knytisform, sen en promenix & avsluta med varmt bad?? Kanske kan va ngt? El en vardagskväll för att vardagslyxa lite? Jag vill iaf umgås! :-)

Kraaaam!

Svar: Jag tycker det låter som en fin idé. Både söndagar och vardagskvällar funkar ju fint. Vi kanske ska hitta några datum att välja på framöver?
Anna

2012-09-27 @ 18:52:34

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: