Dinner on my own

 

Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS

Vi har så fina äpplen i trädgården nu. Röda och vackra. Jag blir lite frustrerad när man inte alltid hinner eller orkar ta hand om dem. Så idag bestämde jag att ikväll är det äpplenas tur. Sagt och gjort. Jag plockade en hink så fort jag kom hem från jobbet och gjorde sedan äppelmos. Några stekte jag också i lite kanel och havregryn och toppade yoghurten med. Inte helt dumt. Men. Det finns fortfarande massa kvar. 
 
Resten av kvällen pratade jag med min söta syster i telefon och kollade på Emmerdale. Mannen min var på herrmiddag och kom just hem i ett moln av vitlöksdoft. Hjälp.
 
Tips: Favoritteet ser ni i bakgrunden. Prova! Passar speciellt bra nu till hösten. Jag köper det på Ica Kvantum.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: