Syfestivalen och julpyssel

 
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Idag var jag på Syfestivalen med en kollega. Det var riktigt roligt. Men mycket folk. Jag köpte med mig lite grejer hem bland annat det ni kan se på bilderna här ovan. Så ikväll tror jag att jag tar mig an årets första julpyssel. Pimpa julkorten :)
 
Men först en varm dusch, jag är så frusen i detta ruggiga väder!

Postat av: Anna . P

Älskar pyssel! Saknar allt mitt pysselmaterial som e kvar i Partille...

Svar: Då tycker jag att du måste hämta hem det! Det är ju pysseltider nu :)
Anna

2012-10-21 @ 09:00:06
Postat av: Jonna Erlandsson

sv: vad roligt att du gillar dom! Ska tänka på de saker du tog upp och se om jag kan göra något tips på de :)

Svar: Det vore super. Tack! :)
Anna

2012-10-21 @ 22:51:54
http://jonnaerlandsson.se/blog

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: