Hockeyspel

 
Utrustning: iPhone 4
 
Det har flyttat in ett hockeyspel på vår avdelning på jobbet. Det är förvånansvärt roligt. Jag är inte alls särskilt bra men man ger sig in i spelet med hull och hår ändå. Nu ska det spelas matcher, sen bjuder vi in resten av kontoret på turnering :)
 
Idag blev det indiskt till lunch. Väldigt mumsigt. Spice Garden här på Södermalm kan jag verkligen rekommendera! Nu är jag lite sugen på att gå hem faktiskt. Det finns massor som behövs fixas med hemma. Idag och på fredag installeras en luft luft värmepump i källaren också. Skönt att få det gjort så vi sparar lite pengar på elen nu när kylan är på väg.

Postat av: mamms

Heja Anna! :)

Svar: Jag vann min första match. Ren tur tror jag! :)
Anna

2012-10-18 @ 22:14:57

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: