Helglyx

 
Utrustning: iPhone 4
 
Nu är jag tillbaka på jobbet igen efter tre härliga dagars utbildning. Igår råkade dagen bestå nästan enbart av möten. Så det blev inte mycket praktiskt arbete. Idag är en mer normal dag.
 
Här ser ni lite mer bilder från förrförra helgen när min mamma och pappa var på besök. Vi gick och såg Jesus Christ Superstar på Göta Lejon och innan showen åt vi middag på Imperiet som ligger i Skrapan. Kul att testa en ny restaruang. Vi blev väldigt nöjda. Vi fick både goda drinkar och god mat. Inte så farligt dyrt heller. Har man biljetter till Göta Lejon samma kväll så får man också 15 % rabatt på maten. Inte dumt alls.
 
Ikväll ska jag hem och fixa lite medan mannen min är ute på roligheter. I morgon anländer nämligen min söta syster så jag vill ha lite fint i huset tills dess. Det är extra trevligt att greja i hemmet nu när hösten är här. Då vill man ändå bara vara inne med tända ljus :)

Postat av: Syster

Ojojoj, göra fint inför mitt besök. Det behövs då verkligen inte, ingen press från lilla mig! Ser fram emot att hoppa på tåget imorgon :)

2012-10-11 @ 16:07:00

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: