Flygplatsshopping

 
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
På flygplatsen då vi skulle flyga till Paris kom jag på att jag hade glömt packa med make up remover. Snacka om att jag blev glad när jag hittade det här trevliga kitet för bara 50 kr! Perfekta små flaskor att ha med på framtida resor när man vill spara plats och vikt till annat. En ny mascara passade jag på att handla också eftersom de har bättre pris på Arlanda än på Åhléns. Jag har ju tidigare berättat att jag tycker Helena Rubinstein gör de bästa mascarorna så den här gången köpte jag en nyhet som också den får ett högt betyg :)

Postat av: mamma

Ja, det är alltid trevligt att fynda :)

2012-11-12 @ 08:57:02
Postat av: Kleo

Åh är mascaran bra?

Svar: Superbra! Den har lite små glitterkorn i sig också som man kan skymta om man tittar noga. Festligt :)
Anna

2012-11-12 @ 19:05:47
http://goldenzipper.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: