Trädgården just nu #2


Trädgården just nu
Fotograf: Anna Guste
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS

Mer och mer händer i trädgården. Jag har köpt engelska pelargoner som får pryda framsidan och gör mig glad med sin glada färg. En buske som jag redan förra året misstänkte var en syrén men som inte blommade då har visat sig vara precis vad jag trodde :)

Små färgklickar finns lite överallt och jag uppskattar verkligen vår trädgård. Har också planterat årets örter nu. Basilika, gräslök, rosmarin och timjan blev det. Förra året frodades de ordentligt. Det är nog en av de bästa vardagslyx man kan ha, att gå ut och plocka in färska örter...

Postat av: Syster

Ååå så härligt! Vill komma upp och se allt fint :)

2012-05-27 @ 16:54:00

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: