Sunny Sunday


Lyxfrukost
Fotograf: Anna Guste
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS

Trots att min man kom hem vid två i natt och efter det höll mig vaken med sina snarkningar så kände jag att en finfrukost var på sin plats.  Jag bakade scones i muffinsplåt, kokade ägg, gjorde smoothie (hallon, röda vinbär, banan och naturell yoghurt) och ställde fram lite sommarfrukt.

Nu några samtal senare (mamma och Sofia) tänkte jag faktiskt börja fixa här hemma. På dagens agenda står att beskära rosor (lite sent jag vet) och vinrankan. Och surprise surprise... tvätta!

Postat av: Anna . P

Mums, långfrukostar e inte dumt!

2012-05-20 @ 17:02:42
Postat av: Syster

Det var inte illa! Härligt att unna sig goda saker innan man ska ut och jobba i trädgården :)

2012-05-20 @ 22:04:17

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: