Shopping från resan


Shopping från resan
Fotograf: Anna Guste
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS

Vi var på tre outlets i Italien. De har så fina sådana där. Det är som små byar med bara butiker. Jättemysigt. Anledningen till att vi åkte till så många var att jag ville köpa mig en Prada-väska. Tyvärr hittade jag inte någon som föll mig i smaken men i stället shoppade vi loss på Calvin Klein Underwear. Jättefina trosor som sitter så skönt, 8 par för bara 40€. Det känner jag mig nöjd med :D

Om du själv är ute och reser i Europa så finns dessa outlets lite överallt, det är som en stor kedja kan man säga. Flest finns i Italien och Storbritannien. Klicka HÄR så kan du leta upp exakt var de finns!

Postat av: mamma

Snygga! :)

2012-05-24 @ 08:18:58

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: