Paket på väg...


Nail polish ELF
Bilder lånade från eyeslipsface.se

Igår beställde jag och min kollega Bettina våra första frodukter från ELF. I början på nästa vecka får vi paketet och det ska bli sååå roligt. Vi längtar redan. Det ska bli spännande att se vad det är för kvalitet med tanke på att de har så låga priser på allt. Ett nagellack kostar bara 28 kr. Det finns ju en stor risk att man kommer bli besviken här, men det är inräknat i tanken redan. Jag köpte de här fyra nagellacken, en extra rougeborste och två mineralögonskuggor. Spännande... :)

Är det någon av er som har testat ELF?

Postat av: Frida - BF 8 juni ♥

Åh, är jättenyfiken! Allt är ju superbilligt. Alla som beställt tycker jag verkar så nöjda också.

2012-06-01 @ 20:44:23
http://fridafabulous.se
Postat av: Anna . P

Åhh va roligt! Jag har massa produkter från ELF, e sjukt nöjd med mineralskuggorna! Jag har två favoriter, Wild & Elegance. Sen har jag även nagelacken, å för priset e jag nöjd. D krävs ju minst 2 lager, på vissa 3 lager för att d ska bli täckande, men sen när d väl e på så sitter d lika bra som andra lack jag använt! Har även borstar från dem å de e bra, tvättat dem ett par gånger å dom tappar itne massa hår el så. Sen har jag även en primer från dem som jag e nöjd med, har dock inte så mycket att jämföra den med...



Hoppas du blir nöjd med det du får hem!

2012-06-04 @ 13:35:30

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: