Nailpolish - turquoise


Nailpolish
Fotograf: Anna Guste
Utrustning: iPhone 4

Jag älskar ju nagellack. Men på grund av mitt jobb så skavs det av snabbare än kirskålen växer vissa dagar. Därför finns det ingen större mening för mig att köpa dyra sorter. Så de små söta flaskorna från Depend och Mavala är perfekt. Det här kostade bara 25 kr.

Det är första gången (på läänge) jag har en färg på naglarna som inte är rosa, röd eller lila. Har inte vant mig riktigt än men jag gillar det. Köpte dessutom ett par söta tygskor i turkost på H&M idag. Först på hemvägen kom jag på att oj så bra det här kommer matcha ;)

Ikväll blir det middag på Griffins Steakhouse med svärmor och hennes make :)

Postat av: Maja

Hej allt bra? :)



kram!!

2012-05-24 @ 20:48:48
http://mmajaslife.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: