Brudbuketten


Brudbuketten
Fotograf: Anna Guste
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS

Här får ni en första bild på min vackra brudbukett. Jag blev så himla nöjd med den så det känns lite sorgligt att den håller på att vissna bort nu. Men som tur är finns det några fina bilder på den. Jag tänkte nog ta den här eller en av fotografens bilder och rama in så att jag alltid kan titta på den. Inspirationen fick jag från min vän Susanna som håller på att utbilda sig till florist. Hon hade gjort den här buketten med mig i åtanke vilket jag är så tacksam för. Kika gärna in på hennes nya blogg också. Där uppdaterar hon och visar upp sina alster med jämna mellanrum, Susanna Angeli blogg.

Postat av: mamma

Den är verkligen underbart vacker! :)

2012-03-12 @ 11:32:17
Postat av: Linnea

SV; allt bra? :)

2012-03-12 @ 19:26:15
http://liinnejah.myshowroom.se
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-03-12 @ 19:29:17
http://blogofphoto.blogg.se/
Postat av: susanna

Din brudbuketten blev ju så fin! Och så underbara bilder från bröllopet.



Tack för alla fina kommentarer på min blogg, Anna. De värmer gott :)

2012-03-13 @ 09:41:57

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: