Bröllopsfika på jobbet


Bröllopsfika
Fotograf: Linda Hörnfeldt & Anna Nilsson
Utrustning: Iphone 4 S & Iphone 4

Igår hade mina fina kollegor överraskningsfika för mig. Det hade jag aldrig trott faktiskt. Massa gott att smaska på, tal och två fina presenter fick jag. Den svarta påsen är till mig och den vita är till både mig och Johan.

Idag är det full fart här hemma. Och magen pirrar som bara den. Inte glömma något nu. Om någon timma åker vi mot Rockelstad slott i Flen. Där möter vi upp familj och vänner och hela dagen kommer gå till att förbereda och dekorera. I morgon gäller det och då ska jag bara ta det lugnt.

Ha en fin helg!

Postat av: alexandraeriksson [fotoblogg]

Ser supergott ut! :)

2012-03-03 @ 16:31:44
http://alexandraeriksson.se/
Postat av: Kamomilla

Nu? ÅÅH vad spännande!! GRATTIS! väntar på bilder


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: