Studenttider


Studenttider
Fotograf: Anna Guste & Johan Guste
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS

Så här såg det ut i onsdags då vi firade Johans kusin som tog studenten. Det var en jättetrevlig dag trots lite tråkigt väder. Jag tycker att studenten är en så härlig tid på året. Förenad med lycka och skratt. Jag minns alltid tillbaka till min egen student som var en av de bästa dagarna i mitt liv. Strålande sol, värme, tre glada tjejer uppflugna längst bak på en vit Ford mustang med bubbel i glasen och min snälla pappa som körde runt Avenyn i hur många varv som helst medan vi tjoade och tjimmade :)

Postat av: Harriet

Ja vi hade verkligen trevligt, och gott var det också.

2012-06-03 @ 16:37:20

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: