Sommarfest

 
 
Fotograf: Anna Guste
Utrustning: iPhone 4
 
Festen igår var väldigt lyckad. Några av oss började med en fördrink nära Slussen för att sedan fortsätta till Boule & berså. Det var förvånansvärt roligt att spela boule och jag blev väldigt positivt överraskad av deras grillbuffé. Det fanns allt möjligt, många röror och goda smaker. Vilken tur vi hade med vädret också om man tänker tillbaka på hur mycket regn som kom i helgen. Och idag är det ännu varmare, jag fick lite strålar på mig nu under lunchen. Härligt :)
 

Postat av: mamma

Ser ut att ha varit en trevlig kväll. Och smaskig mat :)

2012-06-21 @ 09:40:35
Postat av: seya

bra blogg hoppas du kan besöka min blogg:D

2012-06-21 @ 17:50:55
http://nattstad.se/seyagirls/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: