Ladurée


Ladurée
Ladurée
Ladurée
Ladurée
Fotograf: Anna Guste
Utrustning: iPhone 4

Ladurée är ju en fantastisk liten söt butik. Den ligger på Grev Turegatan 15 i Stockholm och är en fransk kedja med gamla anor. Butiken här i Stockholm är ganska ny vad jag föstår och mitt första besök dit blev igår då jag shoppade efter inflyttningspresent. Perfekt att köpa en fin ask med macarons och ge bort. Man får den dessutom i en fin presentpåse också. Fint att ge med en flaska bubbel och några doftljus.

Måste gå dit snart igen och köpa något till mig själv! :)


Postat av: mamma

ser ut att vara en jättesöt butik! :)

2012-06-05 @ 16:40:10
Postat av: Syster

Håller med mamma, så söt butik! :)

2012-06-06 @ 12:14:56
Postat av: Clara

Tack för din kommentar! Ja det får du gärna sno! Vilken underbar butik!

2012-06-11 @ 21:53:48
http://cklaris.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: