Eyes lips face


eyeslipsface
Fotograf: Anna Guste
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS

I torsdags fick jag och kollegan äntligen vårt paket från ELF. Det kändes som julafton. Fyra nagellack, två ögonskuggor och en rougeborste fick jag med mig hem den dagen.

Jag har testat nagellacket som är längst till vänster i bild, Berry Pink. Känner mig jättenöjd. Det täckte fint med bara ett lager och håller som vilket annat billigt nagellack som helst. Jag har också testat rougeborsten. Tog den billigaste varianten så vi får se hur länge den håller men den fungerade lika bra som mina andra borstar. Den rosa ögonskuggan blev jag mest tveksam till om den passade min hy men kvaliteten var det inget fel på :)

Postat av: mamma

Vilka härliga färger :)

2012-06-11 @ 19:18:29
Postat av: Anna . P

Hehe, visst va d Glamorous den rosa ögonskuggan heter? Jag har oxå den å känner precis som du att färgen inte riktigt va som jag hade tänkt... Men som sagt, inget fel på skuggan, men inte helt rätt nyans på det rosa... Men, d känns ju inte så farligt när man typ pröjsat 30 spänn för den. Värre om det va en nolla till på priset! ;-)

Svar: Precis, den heter Glamorous och nä precis det är bra att den var billig. Är sugen på att beställa mer... :)
Anna

2012-06-13 @ 21:07:55

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: