Watches & jewelry

 
Fotograf: Anna Guste
Utrustning: iPhone 4
 
Den här tidningen är hemskt trevlig om man tycker om smycken och klockor. Jag som jobbar med det dagarna i ända har inte känt något riktigt sug efter de andra branschtidningarn men när den här damp ner på jobbet här om dagen så blev jag helt plötsligt mycket mer intresserad av att se vad som pågår i branschen över hela världen. Tror jag ska önska mig en prenumeration av Watches & jewelry så att man kan sitta i hemmets lugn och bläddra.
 
Blink blink till maken... ;)

Postat av: Anna . P

En tidningsprenumeration e inte alls dumt att önska sig! Jag e väldigt sugen på en, men vet inte vilken tidning jag vill ha... Har varit å känt lite på Vagabond flera gånger, men jag e rädd att jag bara skulle bli helt sjuk av reselängtan om jag kontinuerligt satt å bläddrade mig bort till andra världsdelar.. Så jag vet inte?! Kanske bättre att börja spana på nån fitness-tidning istället så blir träningssugen igen ;-)

Svar: Haha! Fitnesstidning it is then! Eller kanske helt tvärt om, en mat-/bak-tidning :)
Anna

2012-07-19 @ 09:05:31

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: