Ullared

 
Fotograf: Anna Guste
Utrustning: iPhone 4
 
Jag vet, nu var det en hel vecka sedan det hände något här. Jag har inte haft ork och sen så har det varit fullt upp med att greja hemma, tjejkväll hos Susanna, virka och en helg i Göteborg hos mina föräldrar.
 
På lördagen var vädret så trist i Göteborg så då var vi några som åkte till Gekås i Ullared. Mycket bra idé! Vi fyndade en hel del och Johan fick uppleva vad the fuss is all about. Vi köpte grilltillbehör, klyvyxa, kofta, träningskläder, tvättmedel, fryspåsar, söta muffinsformar, presentpapper, en söt burk och mycket mer. De har ju verkligen något för alla på det stället och butiken har fått ett rejält ansiktslyft sedan jag var där sist (massa år sedan). Sen finns det massa roliga outletbutiker runt omkring också. De andra tjejerna fyndade till exempel skor på Skokanonen.
 

Postat av: elfina

hihiiii, slumpades in här denna gång av bloggtrafik.se
kände igen din man! då visste jag att jag hamnat hos dej. *ler*

Svar: Coolt, visst är det kul när man följer någon och till slut känner igen en viss bild innan man fattar att det är den bloggen man brukar följa. Jag älskar bloggvärlden :)
Anna

2012-07-10 @ 09:11:44
http://elfinas.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: