Semesterns andra sommarstuga

 
Fotograf: Anna Guste & Johan Guste
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Här är mina favoritbilder från årets sommarsemester i Dalsland. Det blev väldig många. Såklart mycket på sådant som går att förtära som vanligt. Kanske för att det är enkelt och för att maten och kakorna sitter stilla. En människa är ju alltid lite krångligare. Någon får en knasig min, inställningarna på kameran var fel och vips så är ögonblicket borta osv. Men med lite tålamod så blir det väldigt väldigt bra bilder på de man tycker om.
 
Så några ord om semestern. Fantastiskt mysigt som vanligt. Jag fick träffa mina föräldrar, min syster och släktingar från alla håll. Vi var på den årliga marknaden utan att vinna ett enda pris men jag köpte ett vackert lövformat betongfat. Vi gick inte hungriga en minut. Kakor och festlig mat hela tiden. Det här blev nog också såserna och rörornas år. Kul med inspiration på den fronten! Vi plockade kantareller och blåbär och tog långpromenad. Vädret var både vackert och blött.
 
Min man tog många vackra bilder i naturen, vi handlade regnkläder och var på linneväveri. De bilderna kommer en annan dag :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: