Chokladblomma

 
Fotograf: Anna Guste
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
I lördags när svärmor med man och Johans mormor och morfar var över på fika så var vi alla först en sväng på Zetas handelsträdgård. Där är det så trevligt och det finns så mycket vackert. Jag kan gå och strosa där läänge om tiden finns. I alla fall så hittade vi en rolig blomma som jag inte sett innan. Chokladblomma (den luktar faktiskt choklad!). Vi fick en i present av mormorn och morfarn. Den får bo på framsidans veranda. Har tänkt ett tag att jag skulle vilja ha en blomma på bordet där. Och det kom en blomma dit :)

Postat av: Syster

Ååå, så spännande med en chokladblomma! :)

Svar: Ja, du får lukta på den när du kommer hit om några veckor :)
Anna

2012-07-30 @ 15:45:34
Postat av: Alexandra

Vilken spännande blomma. Måste ha känsla, helt klart.

Postat av: Josefine

bra blogg!
bloglovin byte?

2012-07-31 @ 10:46:40
http://joseefiiinee.blogg.se
Postat av: Jessica

Jag har inte kikat igenom din blogg på ett tag, riktigt härliga bilder

Svar: Skaffa appen bloglovin, den är så himla bra. Där kan du följa alla bloggar du är intresserad av och missar på så sätt inget :)
Anna

2012-08-10 @ 10:19:32
http://jessicaszanto.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: