You & me


You & meYou & me
Fotograf: Josefin Landhagen

Idag såg jag mailet från Josefin med bilderna som hon tog på mig och min blivande för några veckor sedan. Hon ska fota oss på bröllopsdagen och därför ville vi träffa henne en gång innan för att det ska kännas bättre på själva dagen då jag/vi ändå kommer vara stressad över allt möjligt. Bilderna blev så vackra och hon fick verkligen till ett underbart ljus. Kolla gärna in hennes fotoblogg eller hennes vardagsblogg. Jag följer dem slaviskt.

I nästa inlägg ska jag berätta om min födelsedag som var igår och söndagens fika :)


Postat av: Mamma

Va ni är fina!

2012-01-24 @ 17:07:08
Postat av: Jenny - a slightly mad photographer

Så vakkert bilde av dere :)

2012-01-24 @ 18:11:23
http://farligfarvann.blogg.no
Postat av: Harriet

Så fina ni är. Kram

2012-01-24 @ 19:45:05
Postat av: Josefin -Happy Days-

Ett av mina egna favoritporträtt på er. :-) Bara hojta om ni vill ha större så skickar jag bättre kvalité i fullt format. :-)



2012-01-24 @ 20:06:59
http://myhappydays.se
Postat av: Syster

Så vackert! :)

2012-01-24 @ 20:39:51

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: