Kalasfika


Kalasfika
Kalasfika
Fotograf: Anna Nilsson
Utrustning: Iphone 4

I måndags var det min födelsedag och då tog jag med fika till jobbet och blev på köpet mycket populär. Fortfarande idag får jag komplimanger om det jag hade bakat. Känner mig mäkta nöjd och den dagen gick jag från jobbet med ett stort stort leende på läpparna.

På kvällen fick jag god middag av min sambo, blommor kom med bud och raggsockar i brevlådan. Sen nickade jag till redan kl 21 i soffan och fortsatte med det i en timma tills jag gav upp.

Igår hämtade jag ut ett paket på posten med resterande födelsedagspresenter från min familj i Göteborg. Det var många fina saker kan jag lova. Känner jag mig själv rätt så kommer det nog ett inlägg där jag presenterar vad jag fått :)


Postat av: alexandraeriksson [fotoblogg]

Svar: Tack! :)

2012-01-25 @ 15:51:37
http://alexandraeriksson.se/
Postat av: elfina

alltså shit va gott det ser ut, dem där "klubborna" får jag försöka mig på nån gång, när jag gått ner ett par kilon till...

2012-01-25 @ 21:40:50
http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Anna . P

Det ser verkligen jättegott ut! Förstår att du blev poppis på jobbet, så massa gott på en måndag dessutom! D tillhör ju säkerligen inte vanligheterna d inte.. ;-)

Kraaam!

2012-01-26 @ 09:28:19

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: