Midsommartid


Midsommarjag
Bild lånad från Sofia Wetterlund

Det här var det första jag såg när jag vaknade i morse. Min vän Sofia hade hittat en bild på mig från förra midsommaren. Ett och ett halvt år sedan. Den här dagen kunde inte börjat bättre då alla känslor från den perfekta midsommaren kröp fram. Så till alla er som vill att våren ska vara här nu. Det är långt kvar, men tiden går fort och vi uppskattar värmen så mycket mer när den väl kommer efter den här vinterkylan :)


Postat av: Stefhanie

Sv: Tror nog de får bli att den används som lampa. Tack för tipset, ska kolla va de har på ikea :)

2012-02-07 @ 21:03:14
http://riewe.blogg.se/
Postat av: Anna . P

Åhh vilken härlig bild!! Det riktigt knöt sig i magen nu av längtan till sommaren! Varför ska den behöva vara så långt borta?! :-(

2012-02-08 @ 10:16:00
Postat av: Mamma

Vilken fin bild!

2012-02-09 @ 17:41:07

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: