Fettisdagen


Pizza
Fotograf: Anna Nilsson
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS

Nepp, ingen semlebild idag minsann. Eftersom jag är hemma sjuk så blir det ingen semla för mig. Jag råkar veta att de på jobbet kommer få. Därför åt jag pizzaresterna i kylen till lunch istället. Det var också gott och fick bli dagens fett. Men en semla hade varit godare så klart.

Statusen är som så att jag har väldigt ont i halsen, nyser och snorar lite. Hade svårt att sova också pga hals och för att jag inte kan ligga som jag vill med mitt onda knä. Därför blir det kurering idag. Jag kan inte vara sjuk på bröllopet!

Postat av: mamma

Krya på dig gumman, glöm inte Kanjang!

2012-02-21 @ 21:21:55
Postat av: alexandraeriksson [fotoblogg]

Svar: Jaa, verkligen. Tack!

Och guud vad hungrig jag blev nu, haha! :)

2012-02-21 @ 22:19:00
http://alexandraeriksson.se/
Postat av: Johanna

Sv: Jag har en avancerad kompaktkamera (Panasonic DMC-LX3 Lumix) och redigerar mina bilder i Picasa. Där finns det ett filter som heter Vänddia som jag brukar använda.

Mvh Johanna

2012-02-22 @ 14:00:34
http://rosoraroroda.blogg.se/
Postat av: Isabella

Herregud vilka fina bilder


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: