Alla hjärtans dag


Kärleksbild
Fotograf: Josefin Landhagen

Jag passar på att fira Alla hjärtans dag med en bild på mig och min fästman i vintersolen. Med tanke på alla bröllopsplaner så slår vi inte på stort i år. En fem minuters promenad till middagen på den lokala restaurangen blir det ikväll. Kanske ett glas vin också. Här och här kan ni läsa om hur samma dag var förra året.

Ta hand om varandra ♥


Postat av: alexandraeriksson [fotoblogg]

Vilken underbart fin bild!

2012-02-14 @ 16:26:50
http://alexandraeriksson.se/
Postat av: TECKNING & FOTO

TÄVLINGSTIPS, SISTA CHANSEN! Idag klockan 20.00 avslutas tävlingen om en sjukt snygg grå "Trash Hoodie" (tröja) hos mig. Med endast 2 obligatoriska regler är du med och tävlar!! Skynda!



PS. Kika gärna in i min "säljes-blogg". Knappt använda kläder/oanvända likaså, länk finns i inlägget med bild på hårfärg. DS.

2012-02-14 @ 16:38:08
http://nataliehakansson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: