Uppesittarkväll

 
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Så här ser årets julgran ut. Det är den bästa hittills sen jag flyttade hemifrån. Lagom stor med bra proportioner och mycket dekorationer. Precis det jag gillar :)
 
Just nu sitter vi hemma hos mina föräldrar och ser på Bingolottos uppesittarkväll. Det är mysigt och de har bra gäster i år tycker jag. Om inte ens en timma är det julafton. Den magiska dagen. Jag kommer aldrig växa upp så mycket att jag slutar känna de här känslorna. Det är härligt tycker jag. Vi har tjuvstartat lite lätt med julmat, julöl, mumma och julgodis ikväll. I morgon blir det traditionellt firande hos min farbror och faster med dopp i grytan till lunch. Hoppas ni alla får njuta precis på det sättet ni vill. Jag önskar er en riktigt god och varm jul!

Postat av: Hilda


Så var det jul i stugan! Fint :)

God jul!!

Svar: God jul och god fortsättning! :)
Anna

2012-12-24 @ 00:45:13
http://vildamildahilda.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: