Julmarknad på Zetas

 
Utrustning: iPhone 4
 
Igår tog vi en promenad i det stålande solskenet och bestämde oss för att samtidigt luncha på Zetas handelsträdgård. Döm om min förvåning och lycka när jag upptäckte att det var julmarknad där just den helgen. Vilken tur! I det lilla fiket var det såklart proppfullt men glada blev vi när vi hittade grillad bratwurst med surkål och ajvar i baguette nere på marknaden. Det blev en perfekt lunch för dagen. Vi kikade runt lite, drack glögg och bara mös. Några små söta julkulor och vörtbröd fick följa med oss hem. På vägen tillbaka gick jag och trallade lite för mig själv så jag tror nog att Johan tyckte jag var lite knäpp :)

Postat av: Harriet

Johan är van vid lite knäppa tjejer. Han har ju bott med Anna och mig.:)

2012-12-11 @ 20:27:30

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: