Tiger i Liljeholsmgallerian

 
Fotograf: Anna Guste
Utrustning: iPhone 4
 
Kan ni tro att jag blev glad när jag såg att Tiger håller på och öppnar butik i Liljeholmsgallerian? Det har jag väntat på i flera år. För mig symboliserar Tiger min tid då jag pluggade i Köpenhamn. De säljer nämligen allt möjligt. Inredning, köksutrustning, leksaker, kontorsmaterial, ljus osv till väldigt billigt pris. Det är mycket som kostar 10-30 kr. Perfekt när man är student i en annan stad och vill göra sitt rum lite mer hemtrevligt, behöver skrivblock eller liknande. Såklart ska man ju vara beredd på att det finns en del skräp också men jag har köpt mycket där som jag fortfarande har kvar. Nostalgi på hög nivå! :)

Postat av: Camilla

Skulle gå in och svara på din fråga om mina flaskor som frågade om på bloggen. Så ser jag detta inlägget.. och har du tur kanske du kan köpa dej flaskorna/vaserna snart. För jag har köpt dom på TGR :D Har för mej att dom kostade en tjuga styck. TGR är så himla rolig, älskar den butiken. Mycket strunt, men också små lustiga saker för billiga pengar :)

Ha det så bra!!

Svar: Vad roligt! Och vilket sammanträffande. Jag tänkte nog faktiskt ta mig dit inom de närmsta dagarna för att se vad de har för kul. Hoppas på att hitta fina pastelliga flaskor då :) Tack! Ha det så bra!
Anna

2012-08-06 @ 18:43:21
http://hantverkaregatan.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: