Nytt i sovrummet

 
 
Vilken trevlig helg. Igår passade vi på att göra massa nytta hemma. Jag plockade, skalade och skivade äpplen från trädgården. En del skulle bli äppelpaj och resten frysas in. Under tiden fixade mannen min i sovrummet. Han byggde ihop vår nya sänggavel och satte upp sänglampor. Äntligen börjar det bli lite harmoniskt där. Viktigt tycker jag. Så nu är det i princip bara en tavla och nya sängbord som ska fixas. Sen är jag nöjd för ett tag framöver. Tavlan beställde jag nyss på nätet. En canvas av en egen bild på ett av våra äppelträd. Längtar redan efter att få sätta upp den :)
 
Kvällen sen spenderades hos några kompisar på deras nya fina altan. Grillmiddag, vin och äppelpaj. Så så trevligt!
 
Dagen fortsätter nu med tvätt, en tur till tippen för att slänga alla tomma kartonger och kanske lite handbollsfinal...

Postat av: Milliciouss

Sjukt fin blogg! Allt bra??
Kika gärna in min blogg! http://www.nattstad.se/Milliciouss
Sugen på länkbyte kanske? Skriv hur många läsare du har på min blogg! :*

Ha en underbar dag! Kram

2012-08-12 @ 16:46:11
http://nattstad.se/milliciouss
Postat av: Anna . P

Den tavlan kommer bli väldigt vacker! Från samma ställe som Venedig?

Svar: Japp, Venedigtavlan är köpt från samma ställe. Blev så nöjd med den att jag kände att jag lika gärna kan fortsätta där. Hade dessutom 40% i sommarrabatt på just canvas från deras nyhetsbrev också. De har väldigt ofta erbjudanden av olika slag så jag kan rekommendera att bli medlem där om du har foton att framkalla :)
Anna

2012-08-12 @ 19:53:04
Postat av: Elfina ♥

åh va härligt att ni piffat till sovrummet. Hemmets viktigaste rum ju ♥ fantastisk bild, kommer pryda er vägg fin fint!

Svar: Ja visst är det, att vakna är ju vissa dagar dagens viktigaste stund. Man vill att dagen ska börja bra. Och samma när man går och lägger sig, då måste man få ro att slappna av. Det kommer bilder sen när vi är lite mer klara i sovrummet :)
Anna

2012-08-13 @ 20:35:05
http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Syster

Så bra att ha äppleträd, kan ju göra så mycket gott av dem! Bilden på ert rum så så fin ut. Ska bli kul att komma upp och kika, två veckor kvar! :D

Svar: Jag längtar så mycket efter dig syster! Ja, äpplen är bra. Men det är så mycket som måste hinnas med just nu så ibland får äpplena komma på sista plats... Du kan säkert få med dig en påse hem om du vill :)
Anna

2012-08-15 @ 10:06:03

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: