Läsarfrågor


När jag tänker efter så vet jag att jag har fått några frågor det senaste som inte har blivit besvarade, så därför kommer de här och nu :)

Harriet
"Allt var jättegott och kokostopparna var så fina. Hur får du dom så jämna och fina?"
- Kanske är det receptet? Det kommer från Leilas blogg. Jag gjorde egentligen inget speciellt. Kupade händerna om dem och försökte platta till ytan så gott det gick...

Kokostoppar
Fotograf: Anna Guste
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS

Anna P
"Din man har det bra han!! Äter ni alltid framför TVn? :-P"
- Jaa, vi gör ju det. Båda har så stort TV-serie intresse så det blir vårt sätt att varva ner på eftermiddagen och få nyheter på morgonen :)

Josefin -Happy Days-
"Grattis! Ser smaskigt ut o fin blus, den vart jag lite förälskad i :-)"
- Jag håller med, blusen är jättesöt! Min syster hälsar att den är från Vila :)

Det var nog dem jag hade nu. Ha en fin dag där ute allihopa!

Postat av: Sofie Silwer

Oj, så mycket gott du har bakat senaste tiden!

Tack för gratulationerna! Känns bra att både vara färdigutbildad och fått ett jobb. Tacksam för alla som hjälper mig hålla utkik efter boende oxå! :-) kraam

2012-04-03 @ 11:33:44
http://sofiesilwer.blogg.se/
Postat av: Harriet

Tack Anna, ska försöka få mina så bra nästa gång.

2012-04-04 @ 14:46:06

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: