Nöje vs arbete

De två senaste helgerna har varit varandras motsatser.

Tjejhelg
Fotograf: Anna Nilsson
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS

Förra helgen hade jag mina tjejkompisar från Göteborg på besök. Huset fylldes med skratt, diskussioner och lyckliga ögonblick. Vi badade bubbelpool två kvällar, drack massa vin, åt gott, promenderade i solen. Vi hamnade på Zetas. Där fikade vi, tittade på blommor och jag köpte en kruka som matchar en jag har haft sedan i somras. Det är ett trevligt ställe :)

Den här helgen har jag och Johan arbetat hårt. Vi tog ett race på Hem- & villamässan för att sedan åka till tippen två vändor med grenar från fruktträden. Idag har jag införskaffat vinterblommor och planterat i krukor. Två olika helger men jag uppskattar dem båda, på sitt sätt.


Postat av: Tutorial

Sv; Ok härligt! :) samma här! vilka fina bilder!

2011-10-16 @ 20:44:13
http://tutorail.blogg.se/
Postat av: AZRA

lagt till dig med nu :)

2011-10-16 @ 22:17:47
http://azras.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: