Hektisk vecka


Idag är det vackert höstväder, åtminstone så var det det i morse.

Höstbild
Fotograf: Johan Guste
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS

Den här veckan händer det något varje kväll efter jobbet.
- I måndags åkte vi till banken efter jobbet för att lägga om en del av lånet
- Igår (tisdag) kom en man från cateringfirman hem till oss för att prata upplägg för bröllopet
- Idag (onsdag) är det dags för ännu en laserbehandling och sedan ärenden på stan
- I morgon (torsdag) ska jag på after work med jobbet
- På fredag ska jag till frisören och sedan hämta upp mina föräldrar på centralen som ska vara hos oss hela helgen :)

Någonstans ska jag hinna med att planera middagar inför helgen. Det ska också tilläggas att min fästman var hemma hela dagen igår och tog emot folk. Så nu har vi ett nytt larm, ett städat hem och fått offert på tilläggsisolering av vinden. Att jag hade en riktigt bra dag på jobbet igår var också fint. En grym tisdag helt enkelt!


Postat av: m

Det ska bli mysigt att komma till er i helgen.

2011-11-09 @ 10:42:29
Postat av: Anna . P

Glöm inte att ta läckra bilder på maten i helgen & fresta oss läsare med sen! Å ffa inte om du ska använda dina hjärtformar!!! :-P



Ska kolla hur mitt december ser ut idag, så hoppas jag att jag kan ha nått svar ikväll el imorgon...



Kram!

2011-11-09 @ 11:14:48
Postat av: Alva

Söt blogg!

2011-11-09 @ 14:58:26
http://alvamuffins.blogg.se/
Postat av: Harriet

Du har verkligen fullt upp. Ska bli kul att ses i helgen. Kram

2011-11-09 @ 19:20:45
Postat av: Syster

Låter som en bra vecka! Skönt när man får gjort många bra saker och kan känna sig nöjd :)

2011-11-10 @ 16:21:33

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: