Bordsdekoration


Här kommer ett tips på en enkel men fin bordsdekoration inför till exempel en middagsbjudning.

Tips på bordsdekoration
Fotograf: Anna Nilsson (Canon EOS 7D)

- En vit duk kan aldrig bli fel. Gärna i linne. Eventuella fläckar går alltid bort med klorintvätt.
- Enhetliga ljusstakar. Jag har köpt mina på Stadsmissonen och sprayat alla i samma svarta färg.
- Små vattenglas med en blomma i varje. Har man så tur som jag så kan man bara gå ut i trädgården och knippsa av varlfri blomster.

Till bjudningen i fredags hade jag också vita tallrikar och assietter. På dem låg servetten och servettringen som ni kan se som det motivet jag använde till läxan i fotoskolan. Mycket nöjd med resultatet! :)

PS. Nu är det bara 9 arbetsdagar kvar...


Postat av: Syster

Vad fina bilder! Du är så duktig :) Nu är det nästan bara en vecka kvar tills vi ses. Längtar och hoppas på finfint väder! Puss på dig

2011-07-06 @ 11:20:37

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: