Julstämning på jobbet


Julfika på jobbet
Fotograf: Anna Nilsson
Utrustning: Iphone 4

Idag kom julgranen fram på jobbet. I början var jag skeptisk mot att den var helvit. Men nu tycker jag faktiskt att den är jättefin och passar utmärkt där den står. Lite fredagsfika med lusse-touch blev det också. Den här fredagen har förutom jobb varit fylld med skratt och trams och nu är det mys i soffan med älskling som jag knappt har sett på tre dagar. Julskinkan var färdig när jag kom hem och framdukat med vörtbröd och glögg. Tulpaner hade jag fått också för att det är min namnsdag. Han är så bra han den där med stort H :)

Postat av: Syster

Vad mysigt och fint! Nu blev jag sugen på julskinka, det är ju så gott :)

2011-12-10 @ 12:30:16

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: