Fjärde advent


Fjärde advent
Fotograf: Anna Nilsson & Johan Guste
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS

Det är alltså fjärde advent idag. Knappt en vecka till julafton. Hur hamnade vi här?

Idag har i alla fall varit en mysig dag. Adventsfika hos Johans mamma. Det bjöds på nio sorters kakor, glögg och julgodis. Allt hembakat. Sen spelades både "Den försvunna diamanten" och "Vändtia" följt av middag. Ost- & skinkpaj och grönkålspaj. Mycket smarrigt. Hon slog på stort med andra ord. En stor eloge till henne som orkat fixa och dona så mycket :)

Vår julgran står nu också på sin plats i full juleskrud. Den bilden får ni se i morgon.

Postat av: sazz

Hej, härlig blogg :).

Vore kul om du hade lust att kika in på min blogg och ställa mig en/några frågor i min frågestund.

Tack på förhand. (Förlåt, om du inte gillar sånna här kommentarer.)

2011-12-19 @ 12:58:44
http://nattstad.se/sazzie
Postat av: Harriet

Tack för att ni kom, alltid lika härligt att umgås med er. Kram

2011-12-19 @ 21:08:34
Postat av: Anna . P

Åhh, ser ju helt fantastiskt gott ut! Själv ska jag nog baka lite här snart, saffransskorpor & segna snittar med pepparkakssmak. Ta med på julafton eftersom det ser ut att vi blir kvar hemma & inte iväg i solen...

2011-12-20 @ 08:29:41

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: