Bordsplacering


Bordsplacering
Fotograf: Anna Nilsson
Utrustning: Iphone 4

Att göra bordsplaceringen till bröllopet är inte helt lätt. Det ska vara en bra blandning av vänner, släkt och ålder. Men samtidigt ska det vara lätt att konversera kring borden. Svårt men ganska roligt. Jag har alltid älskat pussel och det här har absolut sina likheter med det. Ovan ser ni en knackig start, den kommer fyllas på och ändras under de här två månaderna som är kvar.

I morgon åker vi hem igen. Det har varit härliga dagar här i Göteborg. Fast vädret har varit urdåligt. Storm och regn. Idag lunchade vi med min fina vän Camilla som jag lärde känna genom min utbildning och ikväll väntar middag på Pasta plus med Lina-fina.


Postat av: StylebyJosefine

Ååh det låter så mysigt jag är så glad för din skull.

Tänkte önska Gott Nytt år och tipsa om Fresh Fish som du säkert hört talas om men om inte så är det en design tävling för både kläder och smycken så de delar ut två priser. Man får under en helg bygga en monter och representera sina smycken eller kläder.

Kram kram

2011-12-31 @ 11:17:12
http://stylebyjosefine.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: