Vi har hittat plommon i vår trädgård!


Underbara gula plommon :)
Underbara gula plommon :)
Fotograf: Anna Nilsson
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS

Helt plötsligt när vår arbetsdag i trädgården var slut såg jag något litet gult på marken. Kunde det vara..? Och det var det! Ett vackert litet plommon som smakade så sött och gott. Det står alltså ett plommonträd mellan två av äppelträden i ena hörnet av vår tomt och det är först nu som vi förstår det. Stor lycka för mig. Jag älskar plommon! :)

Postat av: Anna

Gu vilken trevlig överraskning med ett plommonträd bara så där i ens trädgård! Plommon e ju fantastiskt gott! Känner du att ni har för många så kan jag hjälpa er att bli av med några ;-)

2011-08-01 @ 21:48:46

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: