Från Askersund till Vrsar

Just nu ska vi gå ombord på flygplanet till Kroatien. Hela sista semesterveckan ska spenderas där i en liten lugn stad som heter Vrsar. Med största sannolikhet blir det en dagstur till Venedig också. DET ser jag fram emot :) De senaste dagarna har vi varit på finaste smultronstället i Askersund med härliga vänner. Precis vid Vätterns topp. Många skratt, god mat och sightseeing har vi njutit av. Den här veckan som kommer kan det bli lite dåligt med uppdateringar från min sida som ni säkert förstår. Men jag ska göra mitt bästa för att ni ska få se lite bilder. Kram!

Postat av: Anna

Ta massa härliga bilder på resa nu så vi får ta del av den sen när ni e hemma igen! :-)



Kram kram!!

2011-08-07 @ 09:32:22
Postat av: Sofie

Hoppas Ni får en Fantastisk resa! Ser fram emot att få se bilder därifrån! Kram

2011-08-07 @ 13:56:37
http://sofiesilwer.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: