Höstbilder 2010


Trots kylan så är det en underbar årstid nu. Vackra färger och här i Stockholm har vi varit bortskämda med riktigt fint väder. Sol nästan varje dag. I väntan på att jag ska få fram bilder på guldsmedsbänken så kommer här lite mysiga höstbilder:

Höstbilder 2010
Fotograf: Anna Nilsson & Johan Guste

I helgen har vi också haft en liten inflyttningsfest. Om några dagar kommer bilder på de fina presenterna jag fick :)


Postat av: Maria (Maria's Hörna)

Hej

Vilken trevlig blogg. Och naturligtvis en massa snygga smycken. Jag gillar smycken som så mycket annat i livet. Jag kommer att besöka dig igen så jag länkar dig på min blogg. Välkommen att titta in hos mig :)//Maria

2010-10-19 @ 07:10:10
http://jade2.bloggplatsen.se/
Postat av: Anna.W

Hej Anna! Vilken fin blogg du har! Du å Johan tar såååå underbart fina bilder!!! Dina smycken är oxå så himla fina! Ni får ha de så underbart där uppe i Stockholm! Hoppas allt går bra på jobbet för dej!!!!! Kramar Anna W (ica) :)

2010-10-20 @ 00:33:17

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: