Första visningen


Ikväll är det dags för den första visningen av vår lägenhet. Känns väldigt spännande. Sen är det söndag och måndag som gäller också innan budgivningen kommer igång. Håller tummarna! :)


Postat av: Josefin -Happy Days-

Hoppas att det gick bra men jag har svårt o föreställa mig annat än att spekulanterna slåss om den. ;-) Vad roligt med husflytt, ska titta på bilderna med. :-)



Ränderna i min sons rum målade jag med hjälp av laserpass och maskeringstejp. Tejpen var en special med klister som var lite lättare o inte satte sig fast så mycket. Klart det var lite pilljobb men jag tyckte mest det var kul o så vart jag nöjd med resultatet. De som är på besök brukar ha svårt o se att väggen är målad utan tror helt enkelt att det är en tapet.



Passar på o önska en trevlig helg!

2010-11-26 @ 09:41:04
http://landhagen.blogg.se/happydays

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: