Armin Van Buuren - In and out of love


Jag älskar musik. En stor del av mig tycker om rock. Till exempel Muse, Kent, Mew, Mando Diao, Johnossi, Nephew, Kill Hannah, Bloc Party och många många fler. Men så finns det också andra små delar som är reserverade för andra gengrer. Här kommer ett exempel på en typisk "Anna-låt" som inte är rock. Videon är jättedålig men låten är underbar. Klicka på bilden!

Armin Van Buuren - In and out of love
Lånad bild

Postat av: Emma

Tävling om ett presentkort på 300kr, Frågestund, Utlottning av bloggsvars inbjudningar, ett gratis sätt att tjäna ihop till ett presentkort till t.ex: Nelly och H&M, röstning i Veckans Bild.



Allt detta och mycket mer finns på min blogg.

Vad blir du intresserad av? ^^

2010-11-30 @ 23:18:07
http://thedevilschild.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days-

Godmorgon denna frusna onsdag, brr! Idag tänker jag stanna inne så gott som möjligt hela dagen. ;-)



Men det låter ju som ett riktigt kanonpris, iaf skulle det vara det här i Norrköping. Jättebra att det blir pengar o lägga på huset sen med. Är det mycket som ni tänkt renovera?



Önskar dig en fin vecka!

2010-12-01 @ 09:11:58
http://landhagen.blogg.se/happydays

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: