Att läsa


Man blir lite ledsen när man just har läst ut en bok som var riktigt bra. Det var en sådan där perfekt bok som är lättsam och det tog bara en vecka att läsa ut den. Lite skillnad om man jämför med att jag håller på med en annan bok som jag har läst i flera månader nu. Den lockar inte alls. "En spricka i kristallen" heter den. Många har sagt att den ska vara såå bra, men jag tycker bara att den är seg och irriterande. Tur att det finns en uppföljare till "Babbeldrottningen" som jag just läst ut. Ska nog inhandla den snart. Apropå det så är det löning i morgon! Som jag har längtat! Det roliga är att det enda jag kan tänka på är hur härligt det ska bli att kunna spara igen efter många år av studiemedel. Haha. Har visserligen massa annat att lägga pengar på också...

Imorgon ser jag fram emot en promenad med min syster  ♥


Postat av: lillemor

vilka härliga smycken.fin blogg

2010-05-26 @ 09:40:29
Postat av: Mona

SV: Klart man kan! :) Bara smälta ner 180g Marabou Passion-choklad i 3 dl vispgrädde på låg värme tills det är klumpfritt (finns lite krisp kvar dock). Det får absolut inte koka, för då skär det sig! Sen får det stå i kylen över natten, och sen vispas som vanlig grädde. ;) Superlätt och supersmarrigt!



Ha en bra dag!



MVH Monas Matkrig

2010-05-26 @ 11:10:18
http://monasmatkrig.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: