Som ett spöke


Jag gjorde nog av med energi för två dagar i onsdags. Igår var jag nämligen så trött att jag inte förstod vad som hände. Halva dagen var jag som ett spöke. Efter ett besök hos föräldrarna som var lediga under dagen började jag piggna till. Tur det för på kvällen väntade fika med Lina. Scones på Fröken Olsson blev det för oss och sen en promenad i stan. Mycket mycket trevligt. När jag var på väg hem så tyckte systra mi att vi skulle ta en kvällspromenad. Sagt och gjort. Vi har tagit en del promenader nu det senaste så vi har fått en liten runda som vi brukar gå. Tar ca 35 minuter, en lagom tur på kvällen.

Var en sväng på Allum under dagen med. Behövde ett par nya tights, så det blev ett par sådana och ett fint somrigt nagellack. Nu när jag inte har så mycket pengar (är mellan studiepengar och lön) så är det bara sånt smått jag kan få unna mig. Men det är alltid något :)


Småköp som man blir glad av



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: