Produktiv dag


Idag har jag besökt verkstaden och fått gjort lite bra smyckesarbete. Har beställning på tre par örhängen, fick gjort färdigt ett par och påbörjat det andra paret. Märker verkligen hur mycket jag tycker om mitt yrke när jag väl får vara där. Det peppar mig ännu mer att hitta ett jobb snart. Som jag ska ligga i nu. På lunchen vandrade jag hem till Camilla och fick klämt in lite kompistid med henne. Det var längesedan vi sågs så det behövdes verkligen. Här kommer lite bilder från dagens arbete.

Arbetet i verkstaden

Fick också levererat ett smycke idag. En bekant köpte armbandet Virrvarr till sin fru som fyller år. Mycket bra beslut tyckte jag. Så tänk på det alla killar, om ni inte kommer på bra presenter så tycker de flesta tjejer om smycken. Och ett handgjort smycke som i princip ingen annan har brukar vara extra uppskattat. Tro mig.
Njuter för tillfället också av mina nyplockade vitsippor som står i sina små vaser på bordet. Det kan aldrig bli för mycket vår i mitt hem :)

Armbandet Virrvarr och fina vitsippor


Postat av: Marie

Så skönt när man får mycket gjort och har bra med energi. =)



Tack, är riktigt nöjd. Och kul när man gjort det själv. =)

2010-05-03 @ 19:39:55
http://mandelstrom.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: