Eufori


Jag känner mig yr. Det har hänt så mycket idag. Det är bestämt att jag ska på anställningsintervju till NK saluhall i Stockholm. Tre guldsmeder har hört av sig till mig och vill träffas, varav den ena upplyste mig om att jag är berättigad till en medalj och en prispeng för att jag fick ett bra betyg på mitt gesällprov i Köpenhamn. Det är inte klokt. Allt händer på en gång.

Var på Friskis & svettis och tränade nyss också. Det visade sig att den ledaren som skulle ha passet var sjuk så då blev det min favoritledare som hoppade in. Lotta heter hon. Det finns inget annat pass som får mig att kämpa lika mycket. Grym musik och roliga rörelser. Det är underbart. Fick reda på att hon ska ha pass regelbundet i sommar och i höst. Jättekul, men då kommer jag antagligen bo i Stockholm. Får passa på när jag är här och hälsar på. Nu är det snart dags att gå till Ica och jobba, hoppas jag inte svimmar på vägen. Känner mig verkligen euforisk.


Träning på Friskis & svettis


Postat av: Syster

Vad roligt hjärtat att flera guldsmeder har hört av sig :) Heja Heja!

2010-05-05 @ 16:51:57
Postat av: Pattsy

Hmmm nu blev ja nyfiken =) Prispeng å medlaj??? Tell me all about it please =)

Kramar!

2010-05-05 @ 18:48:14
http://lillasysterpaj.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: