Busy day


Tänkte bara uppdatera lite om dagen som har gått. Det känns som att jag har blivit ett knippe klokare på staden Stockholm. Har rusat runt som bara den från ställe till ställe. Tyckte jag hade dagen bra planerad med en rimlig tidsplan om hur lång tid allt skulle ta. Eftersom jag inte är en tidsoptimist så räknade jag till och med att det skulle ta lite extra tid bara för att vara på den säkra sidan. Men oj så fel jag hade. Det tog MYCKET längre tid än så.

Dagen var bra. Fick ett jobb på NK Saluhall och har knytit en massa kontakter i guldsmedsbranschen. Så det är en spännande tid framöver. Planen var att hinna med en after work efter alla dessa möten för att fira, men jag var helt slut i kroppen och huvudet efter alla nya intryck. Det hjälpte inte heller att min lunch blev flera timmar försenad och endast bestod av en smörgås (torr som danskt rågbröd) från en kiosk. Därför avstod jag från allt vad folkvimmel heter och njöt i stället av hemmets lugna vrå. Bra beslut.

I morgon väntar en mycket trevlig dag :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: