Stockholmsbo


Efter en lång dag så är jag och Johan färdiga med flytten. Allt är inburet i lägenheten och släpet återlämnat. Min fråga är nu: Hur kan en människa samla på sig så mycket saker som jag har gjort?! Suck. Det blir en pärs att packa upp allt och på tisdag kommer nya garderobslösningen. Vilket betyder ÄNNU fler kartonger. Vi kanske skulle passa på att leka "Inte nudda golv". Det är ju fruktansvärt roligt och skulle nog funka superbra nu.

Helgen för övrigt har varit jättetrevlig med massa kul. Bland annat var vi på amerikansk pajfrossa på Råda Säteri i lördags. Det var duktiga tjejen Jennie och hennes kompis som stod bakom det här fantastiska eventet. Bilder kommer om någon dag.

Måste också passa på att tacka mina söta föräldrar för den trevliga middagsbjudningen i lördags. Ni är bäst! Till sist ska jag också skriva några stolta ord om min kära lillasyster som klarade sin gradering med bravur idag. Hon har nu gult bälte i Taekwon-Do och var en av tre som fick bäst poäng i gruppen. Det var så roligt att få se :)

Nu är det dags för den här nyinflyttade stockoholmsbon att knyta sig. Imorgon väntar en spännande dag på det nya jobbet. Håll tummarna för mig!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: