Småföretagande


För några dagar sedan när jag för första gången var ute på, vad som skulle bli, min dagliga promenad här i Hägersten så hittade jag en söt liten sömnadsbutik. Idag tog jag med en påse kläder och jackor som jag länge har tänkt fixa och lämnade in. Det var en söt liten dam som var innehavare av butiken och det kändes tryggt att lämna mina grejer hos henne. Tycker det är kul att gynna de små butikerna som ligger utanför stan. Känner speciellt för de som är inriktade på något sorts hantverk eller inredning. Vem vet, kanske är jag en av dem någon dag.

För övrigt så är nu köttbullarna inför midsommar färdigstekta :)


Postat av: kamomilla

En bra tanke! jag beställde ett smycke åt sonen till konfirmationen. En ung tjeje som startat ett företag gjorde smycket efter min beskrivning och det blev jättefint. Hon är nöjd, jag är nöjd och sonen får något unikt i gåva :)

2010-06-18 @ 14:20:08
http://lillakamomilla.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: